.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دیدار نماینده ولی فقیه و نایب رئیس شورای شهر قائم شهر مطرح شد ؛
آیت الله لائینی : باید در جهت احیای هویت صنعتی و تولیدی قائم‌شهر تلاش شود / عباسی : مهمترین دغدغه مدیریت شهری احیای ظرفیت سرمایه گذاری در مازندران و قائم شهر است
شمال نیوز : محید عباسی که در آستانه روز شوراها با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد ، گفت : امروز برای تحقق امر سرمایه‌گذاری، نیازمند همدلی و همکاری هر چه بیشتر مسؤولان و متولیان امر و همچنین آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در این حوزه هستیم.....

شمال نیوز: نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: باید در جهت احیای هویت صنعتی و تولیدی قائم‌شهر تلاش شود.

 

لزوم احیای هویت صنعتی و تولیدی قائم‌شهر

 

به گزارش شمال نیوز، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لایینی در دیدار مجید عباسی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر که در آستانه روز شوراها در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار شد، با اشاره به اهمیت تحقق جهش تولید، اظهار کرد: طبق گزارش‌هایی که به‌دست ما رسیده، دست‌های نامرئی چوب لای چرخ مسیر توسعه و سرمایه‌گذاری مازندران می‌گذارند، همه تلاش ما این است که ضمن شناسایی و برخورد با آنها، موانع را برطرف کنیم.

 

وی بیان کرد: مناطق هزارجریب در کل مازندران ظرفیت‌های بسیاری در حوزه گردشگری، بوم‌گردی، تولید و صنعت دارند، متأسفانه این مسائل در حوزه کلان مدیریتی مغفول واقع شده، در عین حال ما برای انجام سرمایه‌گذاری و اجرای کار عملیاتی در این عرصه از هر گونه حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

 

محمدی‌لایینی با تأکید بر ضرورت توسعه صنایع تبدیلی افزود: قائم‌شهر و بهشهر در گذشته به‌عنوان شهرهای صنعتی و تولیدی شناخته می‌شدند اما امروز شاهد تعطیلی کارخانه‌ها وعدم توجه به این امور هستیم، اینکه تولید پنبه و مزارع کشت آن با وضعیت کنونی مواجه باشد، بنشینیم دست روی دست بگذاریم که لباس و جامه تن‌مان از ترکیه و کشورهای دیگر وارد شود، پذیرفته نیست، باید هویت و جایگاه تولیدی شهرهای‌مان احیا شوند.

 

وی تصریح کرد: دولت محترم اگر امکان حمایت جدی و عملیاتی ندارد، حداقل در مورد بخش خصوصی مانع‌تراشی نکند، تولید باید به جایگاه واقعی خودش برسد و افقی که طی سال‌ها کار کارشناسی مد نظر مقام معظم رهبری است محقق شود، اینگونه چرخه اقتصاد می‌تواند در شکل پایدار خود شکل بگیرد و شاهد رفاه هرچه بیشتر مردم عزیز کشورمان باشیم.

 

عباسی :

 

مهمترین دغدغه مدیریت شهری احیای ظرفیت سرمایه گذاری در مازندران و قائم شهر است

 

در ادامه مجید عباسی نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سه‌ساله شورای اسلامی شهر قائم‌شهر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های ما در مجموعه مدیریت شهری بحث احیای ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان مازندران و به‌ویژه «شهر سرداران شهید» قائم‌شهر است.

 

وی با اشاره به پروژه‌های در حال اجرای حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، فضای سبز و گردشگری قائم‌شهر عنوان کرد: امروز برای تحقق امر سرمایه‌گذاری، نیازمند همدلی و همکاری هر چه بیشتر مسؤولان و متولیان امر و همچنین آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم در این حوزه هستیم.

 

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قائم‌شهر خاطرنشان کرد: به جرأت می‌توان قائم‌شهر را به‌عنوان مهم‌ترین کریدور محور مواصلاتی استان از جنوب به شمال و از غرب به شرق و بالعکس دانست، این در حالی ست که پروژه زیرگذر سرلشکر شهید مهدوی کمربندی ورودی تهران، یک پروژه ملی تلقی می‌شود و دغدغه‌های اجرا و تأمین اعتبار آن باید در سطح ملی انجام شود.

 

عباسی اضافه کرد: پروژه‌های ۱۴۷ هکتاری پارک جنگلی تلار، عمارت ماندگار، نگین شمال و نساجی قائم‌شهر نیز از دیگر پروژه‌های برجسته و در دست انجام هستند که قابلیت بهره‌برداری در سطح استانی و بعضاً ملی دارند.

 

وی تأکید کرد: نساجی قائم‌شهر نیز یکی از موضوعات مورد اهمیتی است که باید با تدبیر در جهت منافع شهروندان قائم‌شهری و مردم شریف استان حل و فصل شود.

 

گفتنی است ؛ در این دیدار تعدادی از مشاورین کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و عضو اتاق بازرگانی ایران و آلمان حضور داشتند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.